2011 - mellan Berlin och Gamleby

Jag kom hem från Berlin den sista april och började jobba den andra maj. Jag var ledig tre veckor i Juli och jobbade sen fram till mitten av Augusti, då hann jag med några dagar i Berlin innan flytten till Gamleby den 23 Augusti. Jag trodde inte att jag hade några bilder att visa från den här delen av året, det kändes som att jag knappt gjorde någonting annat än att att jobba hela sommaren, och när jag var ledig blev min kamera stulen...
Men ändå hittade jag hur mycket bilder som helst från en jättefin sommar!

Fick två lådor skumgodis i välkommen-hempresent, sen gick vi till Pluto

Balkonghäng

Jackjakt i Liljeholmen

Bastuparken

Damaris och Claras födelsedagsfest
Jag åkte till Gamleby för att gå på intervju och hälsa på Bea

Vi hade en fantastisk dag/kväll i stora skuggan

Parkhäng

Midsommar hos Hanna

Takhäng hos Tove

Grillning i Vinterviken

Båtfest

Nationaldagsbad på Långholmen

Blåste bubblor med kusinerna


Fårö med Hanna och Bea

Hultsfred

Tommy i Hultsfreds sista sorgliga Camp

Balkonghäng i Gubbängen

Open-airfest i Högdalen och vi besteg en kulle i närheten

Hann vara pyttelite på landet också

Berlin med Clara och Tomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar