2011

Årets sista dag och jag tänker tillbaka på året som har varit, ett ovanligt händelserikt år! Jag har bott på tre olika ställen, ägnat mig åt väldigt olika saker och träffat jättemycket nya människor. Ett bra år helt enkelt!

Förra nyårsafton firade vi hos Ingrid
Stockholm i början av januari var väldigt kallt och snöigt

Jag åkte tillbaka till Berlin och Tommy följde med och lämnade av mig

Mitt rum i Berlin
David var i stan och vi gick på konsert

Det snöade faktiskt lite där med


Väldigt många fina vänner kom och besökte mig i Berlin i våras:

Kajsa

Tove

Tomas

Bea
Damaris

Jag hälsade på Senta i hennes hemstad i Thüringen

Jag färgade håret rött och blev intervjuad på gatan

Det blev jättemycket vår



 Sen fick jag jobb Stockholm och blev kallad på intervju i Gamleby så då kom min mamma och hälsade på en sista gång, så packade vi ihop och åkte hem tillsammans den sista april.

Senta följde med till flygplatsen

Hej då Berlin ses snart igen



Det var årets första del, kanske skriver om resten av året också. I morgon åker jag till New York! Känns som en väldigt bra start på 2012

1 kommentar: