Stockholm i love you but you're bringing me down


På Moderna 21 oktober

Bakishäng 22 oktober


Såg Jens Lekman 22 oktober

Tog upp båten 23 oktober

Åt mormors mat 23 oktober

Morfar 23 oktober

Åkte tillbaka till Gamleby 23 oktober

Åkte till Norrköping 25 oktober

Handlade på City Gross

Det här är ungefär min adress

Vi hade ljuskurs

Daniel och ljusgurun Johan Westin

Soppmiddag hos vår lärare Helena




Åkte till Stockholm igen den 28 oktober



Vet inte riktigt vad man gör när man är i Stockholm och inte behöver jobba, blir väldigt mycket vara hemma och göra ingenting. Det är skönt men långtråkigt, fast snart ska jag till Historiska Museet, trots att jag inte är särskilt intresserad av historia, men det är Clara, och jag gillar att gå på museeum så det blir säkert kul.
Hade det inte varit så himla grått och mörkt ute hade jag atgit mig ut till Täby med Hasselbladaren, fotograferat och hälsat på. Jag får göra det i morgon vare sig det är grått eller inte. Måste få något gjort även om jag är borta från skolan i tre veckor. Har bara lite väl svårt att koncentrera mig här. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar